CÔNG TY TNHH BOSCH GLOBAL SOFTWARE TECHNOLOGIES
  • Kinh nghiệm: Từ 1 - 2 năm
  • Chức vụ: Nhân viên
  • Yêu cầu bằng cấp: Trung cấp
  • Số lượng cần tuyển: 2
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 21 - 35 tuổi
  • Hình thức làm việc: Toàn thời gian
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
-Provide advice and guidance to customers via call, e-mail(inbound / outbound)
-Be the image of the company and service and ensure high customer experience by answering, escalating and following up all requests
-Follow the company's Internal Regulations, policies as well as the service’s work instructions and processes (register all interactions in the database, contribute to the knowledge base development, etc.)
-Fulfill additional assignments (e.g. support colleagues across all sites, setup of new services)
-Achieve the individual and service key performance indicators
-Strive to continuously develop and improve the processes and service to always ensure the best customer experience
QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG
Why BOSCH?
Because we don't just follow trends, we create them.
Because together we turn ideas into reality, working every day to make the world of tomorrow a better place. Do you have high standards when it comes to your job? So do we. At Bosch, you will discover more than just work.
Benefits and Career Opportunities
-Working in one of the Best Places to Work in Vietnam
-Join a dynamic and fast growing global company (English-speaking environment)
-13th-month salary bonus + attractive performance bonus (you'll love it!) + annual performance appraisal
-100% monthly basic salary and mandatory social insurances in 2-month probation
-Onsite opportunities: short-term and long-term assignments
-15++ days of annual leave + 1 day of birthday leave
-Premium health insurance for employee and 02 family members
-Flexible working time
-Lunch and parking allowance
-Various training on hot-trend technologies/ foreign language (English/Chinese/Japanese) and soft-skills
-Fitness & sport activities: football, badminton, yoga, Aerobic
-Free in-house entertainment facilities and snack
-Join in various team building, company trip, year-end party, tech talks and a lot of charity events
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
-Advance or higher Japanese (N2) and English language in verbal & written
-Good knowledge in MS-Office (Excel, Word, Power Point, Outlook)
-A natural communicator, adapting your style to each customer
-Basis knowledge in Purchasing area
-Confident and willingness to learn, with the ability to deliver an excellent customer experience from start to finish
-Innovative and solution orientated mind-set
-Ability to work under pressure and good team engagement
-Ideally having already experience in a customer service environment
CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: Etown 2 Building, 364 Cong Hoa St, Tan Binh District, Ho Chi Minh City, Vietnam.

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc

Việc làm liên quan

Xem tất cả
Thương lượng
24/08/2024

Trưởng Phòng Dịch Vụ

Công Ty TNHH Daehan Motors
Thương lượng
15/08/2024

Nhân Viên Trải Nghiệm Khách Hàng

Công Ty Cổ Phần Couple Group
12 - 16 triệu
18/08/2024

Senior Database Administrator

Công Ty Cổ Phần Viễn Thông FPT
40 - 55 triệu
04/08/2024

Chuyên Viên Chăm Sóc Trải Nghiệm Khách Hàng

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN LỮ HÀNH QUỐC TẾ TOÀN CẦU VIỆT NAM
Thương lượng
15/08/2024

Nhân Viên Kinh Doanh Bất Động Sản (Đảo Kim Cương)

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Khải Hưng
5 - 7 triệu
15/08/2024

Nhân Viên Kinh Doanh Food Service

Công Ty Cổ Phần Vườn Trái Cửu Long
Thương lượng
18/08/2024

Nhân Viên Kinh Doanh Kênh GT (HCM)

CÔNG TY CỔ PHẦN IPP GROUP
7 - 20 triệu
16/08/2024

Data Engineer

TPS Software
Thương lượng
09/08/2024

Nhân Viên Kinh Doanh

CÔNG TY CỔ PHẦN DEWOO VIỆT NAM
Thương lượng
02/08/2024