Công Ty TNHH Thương Mại Thiên Thủy Mộc
Mức lương
40 - 60 triệu
Hạn nộp hồ sơ
02/03/2025
  • Kinh nghiệm: Từ 3 - 5 năm
  • Chức vụ: Quản lý
  • Yêu cầu bằng cấp: Đại học
  • Số lượng cần tuyển: 1
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 32 - 40 tuổi
  • Hình thức làm việc: Toàn thời gian
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
- You are a creative leader, creative mind and project manager all in one body. You are passionate to craft and make stories that can touch your heart and mind. You have a tremendous understanding of cross-channel marketing initiatives and can collaborate with brand marketers, copywriters, and designers to bring concepts to life. Right now, you might work at an advertising, entertainment, or experiential agency or even a private corporation’s creative division Primary Responsibilities- - Propose creative concepts and ideas for marketing campaigns to deliver brand’s messages. Ideas and concepts are mainly for viral digital videos, shows and MV and involve KOL/influencers - Understand marketing initiatives, strategic positioning and target audience - Monitor and evaluate marketing environment for challenges and brand-building opportunities - Oversee the development of creative support materials, including collateral, POS, set design, interactive, video, premiums, presentations, etc. - Coordinate with internal agency and client partners to manage creative part of projects from concept to execution - Maintain full accountability for final approval on all creative materials - Cooperate with the rest of the creative team across different type of media- Monitor and evaluate marketing environment for challenges and brand-building opportunities - Present completed ideas to clients/team members
QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG
- Được đi du lịch 2-3 lần trong 1 năm - Quà chúc mừng sinh nhật
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
- Passion and enthusiasm for creativity, big ideas and collaboration - Demonstrated ability to organize and present compelling decks that can persuade and convey the agency’s concepts - Experience understand client brief and be able to execute brand insights - Knowledge of current social media platforms and trends (Facebook, YouTube…). Stay on top of all trends and maintain best practices - Minimum of three (3) years of relevant experience - Proven track record of building client confidence and strong relationships - Experience with and ability to manage a creative team - Exceptional problem solving skills - Proven design and concept development experience
CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: Tòa nhà VMT, số 1 ngõ 82 Duy Tân, P. Dịch Vọng, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY

Menard là nhãn hiêu Mỹ phẩm cao cấp Nhật Bản với sứ mệnh cùng phụ nữ “vươn tới vẻ đẹp đích thực”. Được thành lập từ năm 1950 Menard là một trong những thương hiệu mỹ phẩm hàng đầu Nhật Bản với tên tuổi gắn liền cùng vẻ đẹp hoàn mỹ và sự an toàn. Hiện nay Menard đã có tại hơn 70 quốc gia trên thế giới.

Tại Việt Nam thương hiệu mỹ phẩm cao cấp Menard được phân phối bởi VMT Group. Với hơn 19 năm đồng hành và đưa dòng sản phẩm cao cấp Menard về Việt Nam, tới nay VMT đã xây dựng được 24 Shop và Spa tại Hà nội, TP. Hồ Chí Minh và Hải Phòng tại các Trung tâm thương mại, khu phố lớn cùng hệ thống đại lý trên khắp cả nước.