Công Ty TNHH Một Thành Viên Tin Học Á Đông Vina
  • Kinh nghiệm: Từ 2 - 3 năm
  • Chức vụ: Trưởng nhóm/ Giám sát
  • Yêu cầu bằng cấp: Đại học
  • Số lượng cần tuyển: 1
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 25 - 35 tuổi
  • Hình thức làm việc: Toàn thời gian
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
* The Brand Leader will be responsible for developing brand strategies, marketing plans, and product innovations to drive product growth. They should feel comfortable working cross -functionally to execute these strategies and ensure brand consistency. The Brand Leader will play an ownership role in strategic planning and execution of the go-to market strategy for the assigned e-Commerce platforms and brands. Primary responsibilities include develop and implement brand-building strategies that increase sales/profits and customer engagement. Running daily operations of the e-Commerce’s stores for an assigned set of brands.
* Key Responsibilities but not limited to:
- Coordinate cross-functionally to ensure consistency in brand-related decisions
- Propose, develop and execute brand strategy including channel selection, product strategy, pricing strategy and go-to market approach
- Maintain quality control of the product listings, ensuring all information is accurate and that product and pricing are up to date.
- Measure and report on category/item performance as well as provide suggestions on continuous improvement strategies to improve e-Commerce stores performance;
- Oversee marketplace management, digital marketing operations and digital platform operations;
- Forecasting of annual sales and management of inventory planning & replenishment;
- Identify and execute the marketing roadmap and program innovation to drive this vision using Promos, Coupons, CPC ads, Display ads;
- Partner with Digital Advisor, Client Sales, Creative Development, and Support departments on launch successes including merchandizing, performance management, etc.;
- Performing market research; Monitor trends and keep a close eye on competitive products in the marketplace; Analyse brand positioning, consumer insights and other various data including, but not limited to sales trend, conversion rates and return trends.
QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG
Thưởng hiếu, hỉ, sinh con
Quà chúc mừng sinh nhật
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
- Proven working experience as e-commerce brand leader
- Proven ability to develop brand and marketing strategies and communicate recommendations to the brand’s owners.
- Experience in identifying target audiences and devising effective campaigns
- Excellent understanding of the full marketing mix
- Strong analytical skills partnered with a creative mind
- Data-driven thinking and an affinity for numbers
- Good communication skills in English
- Up-to-date with latest trends and marketing best practices
- Degree in marketing or a related field
CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: 261 Trần Bình Trọng, Phường 4, Quận 5, Hồ Chí Minh

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc

Việc làm liên quan

Xem tất cả

Nhân Viên Kho Thành Phẩm

Công Ty Cổ Phần Couple Group
8 - 10 triệu
26/05/2024

Trưởng Nhóm Kinh Doanh Bảo Hiểm - Tân Phú

Công Ty TNHH Bảo Hiểm Nhân Thọ Sun Life Việt Nam
12 - 18 triệu
26/05/2024
10 - 13 triệu
26/05/2024

Giám Đốc Kinh Doanh Toàn Quốc - HCM

Công Ty Cổ Phần Công Nghiệp Ý Mỹ
70 triệu
03/05/2024

Thực tập sinh Marketing

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn KIM TÍN
1 - 2 triệu
26/05/2024

Chuyên Viên Kinh Doanh - Quận 7

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ KỸ THUẬT BIỂN XANH
12 - 18 triệu
26/05/2024

Price Checker (Nhân Viên Khảo Sát Giá)

Hệ Thống Đại Siêu Thị GO!/Big C Việt Nam
Thương lượng
26/05/2024

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

CÔNG TY CỔ PHẦN TRUYỀN THÔNG VÀNG CHÂU Á
10.5 - 20 triệu
25/05/2024

Nhân Viên Kinh Doanh- Chi Nhánh Quận 1

CÔNG TY CỔ PHẦN TRUYỀN THÔNG VÀNG CHÂU Á
10 - 15 triệu
25/05/2024
Thương lượng
25/05/2024