CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ SMART-LINK VIỆT NAM
  • Kinh nghiệm: Từ 5 - 6 năm
  • Chức vụ: Trưởng nhóm/ Giám sát
  • Yêu cầu bằng cấp: Đại học
  • Số lượng cần tuyển: 1
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 26 - 36 tuổi
  • Hình thức làm việc: Toàn thời gian
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
Business & Marketing Strategy - Main responsibilities oversee the brand’s online sales and development of an excellent user experience and customer journey online - Responsible for developing an overall marketing strategy, monthly business plan, and competitive growth strategies. - Translate marketing & category plans into a business framework and optimize commercial opportunities Campaign Planning - Lead campaign planning, and strong & holistic execution through partnering with internal teams (Account, E-commerce & Operations) & vendors to align and achieve business goals. Include Digital activities (Digital Ads, Tik Tok KOC/KOL & media corporation) into business strategy as a pillar and generate key learnings for function. - Judge and track media plan and control target achievements post-campaign regularly. Media/ KOL Relations: - Support the Manager and the team to maintain a strategic relationship with the company's network of Media and KOLs/KOCs - Execute media & KOL relations projects Budget Management: - Under the leadership of the Manager – manage external agencies and assigned budgets with a Cost and Value mindset, while ensuring excellent execution, and committed KPIs and ROI with all plans and campaigns.
QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG
- Holiday subsidies or condolences for employees' birthdays, sickness and hospitalization, etc. - Free physical examination: After working for 6 months, the company arranges a free physical examination once a year; - Participate social insurance and health insurance - Employees with excellent performance will be sent to the Chinese headquarters for training by the company. - Tourism: The company organizes a tourism activity every year Working hours: + Mon-Fri: 8am-5pm + Sat: 8am-11.30am
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
- Experience in Small Home Appliance/ Home Appliance or Smart Devices industry is preferred - Ideally more than 3 years of experience in Digital Marketing & Ecommerce Good Project management skills - Excellent analytics skills to turn data into insights and recommended actions Business management and brand development experience - Good English or Chinese including verbal & written Sales-driven/ Result-orientation mindset
CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: Tầng 12, toà nhà Viettel, Số 285 Cách Mạng Tháng Tám, Phường 12, Quận 10, TP.HCM·

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY

Smart-link chuyên kinh doanh sản phẩm phần cứng thông minh của máy điều hoà và máy hút bụi, điện gia dụng, các thiết bị chăm sóc sắc đẹp với quy mô 200 người. Hiện nay tại Việt Nam, Công ty là là đại diện

đang phân phối các thương hiệu nổi tiếng như Gree, Dreame, Amazfit, Xgimi, Bear và Usmisle...

Khách hàng và các kênh phân phối chính của công ty là chuỗi của hàng Điện Máy Xanh (cả online và offline),CellphoneS, Điện máy Chợ Lớn, Các chuỗi siêu thị, Trung tâm thương mại, các chuỗi sỉ, TV Shopping

v.v….

Song song đó, Công ty còn phát triển trên các sàn thương mại điện tử như Lazada, shopee, Tiki và liên tục đứng trong top các thương hiệu được yêu thích trên các trang thương mại điện tử.

Năm 2021, Công ty bắt đầu mở rộng phát triển kinh doanh trên nền tảng Tiktok, được vận hành bởi đội ngũ tiktok quốc tế hoá của Smart-link. Và đạt được những thành tựu nhất định khi liên tục dẫn đầu về doanh số trên nền tảng trong suốt năm 2022, thu hút nhiều sự quan tâm của người tiêu dùng đối với sản phẩm cảa công ty với lượng người theo dõi vượt hơn 1 triệu lượt, lượng phát lại đạt hơn 50 triệu lượt.