G.A. CONSULTANTS VIETNAM
Mức lương
12 triệu
Hạn nộp hồ sơ
07/03/2025
Địa điểm
  • Kinh nghiệm: Từ 0 - 1 năm
  • Chức vụ: Mới tốt nghiệp
  • Yêu cầu bằng cấp: Cao đẳng
  • Số lượng cần tuyển: 1
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 23 - 35 tuổi
  • Hình thức làm việc: Toàn thời gian
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
※Working Time: Shifts with 5,5 days per week, not exceeding 48 hours per week. Main shifts of Guest Relation Officer: 6am - 2:30pm, 9am - 5:30pm, 12pm - 8:30pm or 2pm - 10:30pm. ※ Description: • Proactively seek feedback on guest satisfaction and resolve problems • To handle guest complaints, inquiries, and comments, log them and initiate appropriate action and follow up • Respond to any questions, needs and desires of guests, and follow up with guests to ensure their requests have been met to their satisfaction • Respond to guests needs and anticipate their unstated ones • Expect and react promptly to guests’ requirements and inquires • Actively listen and resolve guests’ complaints • Oversee and coordinate all arrivals and departures of VIP guests • Coordinate with Front Office Team to check the departure list for the following day – contact VIP guests to arrange airport transfers, if necessary • To conduct inspections of the public areas of the main lobby and library ensuring a high standard of cleanliness and maintenance and initiating
QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG
Thưởng thành tích Review 1 lần trong năm
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
• Male/Female. Under 35 years old • Work experience as a Guest Relation Officer (preferably with experience in 4* or 5* hotels) (experience as internship is also OK) • Having knowledge in Hospitality or Tourism Management in an advantage • Good at Japanese (N2) + English in daily conversation
CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: 2nd Floor, IDD Building, 111 Ly Chinh Thang St., Ward 7, Dist. 3, Quận 3, Hồ Chí Minh

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY

Công ty chuyên về cung ứng nhân sự