Công Ty Cổ Phần Quốc Tế Tam Sơn
Mức lương
Thương lượng
Ngành nghề
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2025
  • Kinh nghiệm: Từ 2 - 5 năm
  • Chức vụ: Nhân viên
  • Yêu cầu bằng cấp: Đại học
  • Số lượng cần tuyển: 1
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 25 - 35 tuổi
  • Hình thức làm việc: Toàn thời gian
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
The CRM executive is responsible for executing CRM’s activities in order to ensure a positive relationship between the company and its customers/partners. To increase customer satisfaction and loyalty, he/she should create new opportunities for business development through CRM’s activities within the Loyalty & Partnership function. - Customer database management: Utilize and manage various systems regarding customer database to ensure high quality data as basis for all CRM activities. - Manage the loyalty programs through delivering suitable treatment (events, gifts, coupons, etc.) to each customer segment in order to increase customer satisfaction and loyalty. Ensure and enhance the quality of each treatment delivered to customers. - Analyze customer data and propose changes to improve the effectiveness of acquisition, retention, and upselling programs. - Ensure customer experience and customer service standard are well maintained. - Work closely with cross-functional teams to deliver optimized CRM campaigns. - Work closely with Marketing team to deliver client communication schemes. - Manage CRM spending budget and stock. - Deliver reports and analytics as required by managers.v
QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
* Core Competencies - Customer connectedness and customer centric mindset - Multi-tasking & cross-team collaboration skill - Communication, presentation and negotiation - Eager to learn & self-motivated - Integrity, Logical thinking, Objectivity - Proactive & result driven * Skills - Graduated from economics, business administration, marketing or related fields - 2 years proven working experience in customer service, customer experience, private banking, guest relations or partnership management - Fluent in writing and speaking English (TOEIC 700, IELTS 6.5 or above) - Proficient in Microsoft Office 365 - Good synthesis, analysis and reporting - Hands on experience with CRM software/system is preferred - Event planning & execution is an advantage
CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: Tầng 16, Harbour View Tower, 35 Nguyễn Huệ , Quận 1 , Hồ Chí Minh , Viet Nam

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY

Được sáng lập năm 2005, công ty Cổ Phần Quốc tế Tam Sơn là thành viên của Tập đoàn Openasia – tập đoàn đầu tư đa ngành ra đời năm 1994 tại Việt Nam.

Với mục tiêu ban đầu là mang những thương hiệu thời trang nổi tiếng thế giới tới Việt Nam, Tam Sơn đã liên tục mở rộng danh sách các thương hiệu mà Công ty đại diện ở nhiều mảng sản phẩm cao cấp từ thời trang tới đồng hồ, trang sức và các sản phẩm phong cách sống như: Hermès, Bottega Veneta, Saint Laurent, Kenzo, Boss, Hugo, Marc Jacobs, Patek Philippe, Vacheron Constantin, Chopard, Bang & Olufsen, Bernardaud, Lalique, Rimowa, Alessi, Hanoia…

Với hệ thống hơn 40 cửa hàng bán lẻ tại các vị trí trung tâm ở Hà Nội và Thành phố Hồ Chí Minh, Tam Sơn tự hào giữ vững vị trí đi đầu trong ngành bán lẻ hàng xa xỉ tại Việt Nam và đóng góp quan trọng vào sự phát triển của Tập đoàn Openasia.