Công Ty Cổ Phần Quốc Tế Tam Sơn
Mức lương
Thương lượng
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2025
  • Kinh nghiệm: Từ 3 - 5 năm
  • Chức vụ: Nhân viên
  • Yêu cầu bằng cấp: Đại học
  • Số lượng cần tuyển: 1
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 25 - 35 tuổi
  • Hình thức làm việc: Toàn thời gian
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
* Loyalty management - Design and manage communications strategy for the client focused on attracting, developing and retaining customers. - Define loyalty offer strategy in partnership with data and strategy teams to maximize ROI. - Lead ideation and conceptualization for program development and optimization, including process optimization - Streamline and automate fulfillment processes for member enrollment, member benefits, promotion fulfillment, and program reporting working closely with cross-functional supporting teams (product, analytics, technology, and other marketing functions) - Work with analytics team to enhance predictive value of our customer acquisition models - Monitoring customer buying: active customers, inactive customer, lost customer and allocating CRM budget for each customer - Tracking monthly for birthday of top VIP and working closely with Brand Retail team to ensuring satisfaction of customers. - Monitoring CRM budget, tracking & following up with Brand retail team for CRM expense to be aligned with plan. * Customer experience management (CEM) - Identification customer touch point; Analysis, implementation of measures and report of results - Work with retail team to improve customer satisfaction - Training for sales team about CEM, store service standard - Work alongside Brand Marketing team to support with store-level email marketing to drive footfall, including localized offers and event invites - Working closely with Call Center team to get customers feedback, analysis and solve customer queries. - Customer Commitment: Monitoring of Customer Complaint, Customer Satisfaction Goodwill maintenance - Proposing and tracking Customer Care program to enhance customer satisfaction, customer loyalty & retention. * Partnership - Prospect, qualify, develop, acquire, and maintain new business with total internal and external partnership. - Execution of sales strategies to create viable sales pipelines and management of sales opportunities from lead generation to closure. - Develop relationships with key partners to maximize business, identify cross sell touch points, and proactively - seek opportunities to deepen the relationship with said partners. * Other tasks assigned by Manager
QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
* Core Competencies - Positive thinking - Creativity - Flexibility - Enthusiasm - Dynamic * Skills - Excellence communication skills - Excellence problem solving skills - Good negotiation skills - Team work skills * Knowledge - Bachelor’s degree in economics, commerce or relevant fields. - At least 3 – 5 years’ work experience - Hands on experience with CRM software, customer service software and MS Excel - Ability to present data and information in a simple and concise way. - Advanced knowledge of Customer service, customer satisfaction - Working experience in CRM department from fashion, beauty industry is an advantage
CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: Tầng 16, Harbour View Tower, 35 Nguyễn Huệ , Quận 1 , Hồ Chí Minh , Viet Nam

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY

Được sáng lập năm 2005, công ty Cổ Phần Quốc tế Tam Sơn là thành viên của Tập đoàn Openasia – tập đoàn đầu tư đa ngành ra đời năm 1994 tại Việt Nam.

Với mục tiêu ban đầu là mang những thương hiệu thời trang nổi tiếng thế giới tới Việt Nam, Tam Sơn đã liên tục mở rộng danh sách các thương hiệu mà Công ty đại diện ở nhiều mảng sản phẩm cao cấp từ thời trang tới đồng hồ, trang sức và các sản phẩm phong cách sống như: Hermès, Bottega Veneta, Saint Laurent, Kenzo, Boss, Hugo, Marc Jacobs, Patek Philippe, Vacheron Constantin, Chopard, Bang & Olufsen, Bernardaud, Lalique, Rimowa, Alessi, Hanoia…

Với hệ thống hơn 40 cửa hàng bán lẻ tại các vị trí trung tâm ở Hà Nội và Thành phố Hồ Chí Minh, Tam Sơn tự hào giữ vững vị trí đi đầu trong ngành bán lẻ hàng xa xỉ tại Việt Nam và đóng góp quan trọng vào sự phát triển của Tập đoàn Openasia.