Công ty TNHH Liên kết Thái Bình
Mức lương
Thương lượng
Hạn nộp hồ sơ
23/10/2024
Địa điểm
  • Kinh nghiệm: Từ - 3 năm
  • Chức vụ: Nhân viên
  • Yêu cầu bằng cấp: Cao đẳng
  • Số lượng cần tuyển: 1
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 25 - 35 tuổi
  • Hình thức làm việc: Bán thời gian
MÔ TẢ CÔNG VIỆC

1. Recruitment:

  • Deliver full recruitment services including job postings, sourcing, interviewing, and employee offers, onboarding, exit interview;
  • Build strong relationships with local organizations, recruitment agencies, education organizations;
  • Continuously reviewing and building an effective recruitment process, overseeing our full-cycle recruiting;
  • Continuously review and build up recruitment channels.

2. C&B:

  • Responsible for payroll, compensation and benefits for all employees in a timely and accurate manner;
  • Coordinate and follow up on SI, HI, UI, PIT;
  • Prepare required documents, and payments for resigned employees;
  • Build up the budget, benefits, policies that align with the company situation.

3. Policy process:

  • Repair, update, upgrade company policy process;
  • Follow up on the implementation of the processes of the departments.

4. Training, People Development & Engagement:

  • Conduct Orientation for new employees;
  • Work with other Department head to identify performance gaps and implement training solutions to maximize performance;
  • Building a work culture.
  • Manage employee appraisal process.

5. Administration & house-keeping:

  • Supervise Human Resources executive, housekeeping staff.
QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG
  • Negotiable salary
  • Tet and holidays bonus
  • Health and Social Insurance
  • Participate in events, team building
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
  • Preferably minimum 3 years of working experiences in Suppervisor, team leader or 2 years of working experiences HRM, particularly in recruitment
  • Bachelor’s Degree in Human Resources, Administration, Legal or related fields
  • Knowledge of HR system & database
  • Ability to organize, multi-task and prioritize tasks
  • Ability to work independently and cross-functional
  • Good management skills and passion for consumer products
  • Ability to build and develop good relationships with employees at all levels
  • Good communication English
CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: 191B Nguyễn Văn Hưởng, Phường Thảo Điền, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY
Uncle Bills (UBL) cung cấp hơn 1800 sản phẩm tiêu dùng tiện ích, tất cả đều hấp dẫn, tiện lợi và giá trị nổi bật xứng với số tiền bỏ ra. Sản phẩm bao gồm nhiều loại, từ đồ dùng nhà bếp, chăm sóc cá nhân, vệ sinh và lưu trữ, dụng cụ DIY (tự làm), ngoài trời, văn phòng phẩm và đồ dùng cho trẻ em.
Sản phẩm của UBL do Uncle Bills Australia phát triển, giám sát và kiểm tra chất lượng. Sản phẩm đã được bán tại hơn 10,000 cửa hàng trên 50 quốc gia, bao gồm Châu Âu, Châu Úc, Châu Á và Châu Phi.
Ở Việt Nam, sản phẩm của UBL hiện đang được bày bán ở các siêu thị và cửa hàng chuyên dụng. Thêm vào đó, UBL cũng có các cửa hàng riêng và website thương mại điện tử: www.ubl.vn.
Sứ mệnh của UBL là cung cấp các sản phẩm hấp dẫn và tiện ích cho ngôi nhà hiện đại của các khách hàng Việt Nam.
Bên cạnh 1800 sản phẩm chính lúc nào cũng sẵn có, UBL còn liên tục cập nhật các sản phẩm mới và đưa ra hàng loạt các loại sản phẩm bổ sung vào danh mục dành riêng cho Nội Thất, Điện Tử, Đồ Chơi, Lễ Giáng Sinh và Halloween và các sản phẩm tiêu dùng khuyến mãi theo chủ đề khác.

Việc làm cùng nhà tuyển dụng

Xem tất cả