Công ty cổ phần Hai Bốn Bảy
Mức lương
30 triệu
Ngành nghề
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2025
Địa điểm
  • Kinh nghiệm: Từ 5 - 10 năm
  • Chức vụ: Quản lý
  • Yêu cầu bằng cấp: Đại học
  • Số lượng cần tuyển: 1
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 28 - 35 tuổi
  • Hình thức làm việc: Toàn thời gian
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
- Manage: + Responsible for recruiting, allocating targets, training and monitoring sales staff performance of the International Sales Department + Manage sales staff in Hanoi & HCM - Responsible for the management and decision-making on the following issues: + Build products/services; sales policy and operating procedures + Management of shipping partners, customs clearance services, connections + Service quality management: ensure goods are operated according to commitments with customers. + Process management and operational activities + Develop plans and strategies of the International Sales Department by week/month/year to serve development goals. + Make sales plans, sales promotion programs for each service group + Find a partner & Build a route according to the company's plan - Inter-departmental cooperation: + Coordinate with related departments to carry out sales through direct and indirect channels + Coordinate with other departments to build product management processes, human resource management... according to the company's strategy - Complete assigned targets: + Direct sales revenue: According to the company's plan + Indirect sales: Through the operation team, domestic sales + Indicators related to operating quality - Update functions and tasks of the Department
QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG
Enjoy the benefits of social insurance, health insurance and other benefits under the labor law. Competitive & attractive salary Supported lunch fee, free parking, free tea, coffee… Supported lunch fee, free parking, free tea, coffee… Profit bonus and Performance bonus plan
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
- Education/ Degree: Bachelor’s degree or higher in international trading or related field is an advance (majoring in Economics, Transport, Commerce, Business Administration) - Skill: + Proficient in Microsoft office... + Proficient in English + Excellent communication and interpersonal skills (Internal and external) + Can withstand high pressure - Experience: At least 5 years of working experience related to International Shipping, Foreign Trade,…
CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: Lầu 8, Tòa Nhà Samco Building, Số 326 Võ Văn Kiệt, Phường Cô Giang, Quận 1, TP. Hồ Chí Minh

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY

247Express là công ty chuyên về các giải pháp chuyển phát nhanh tại Việt Nam.Chúng tôi đã phục vụ hơn 10.000 khách hàng khắp 63 tỉnh thành, với hơn 184 điểm giao dịch trên toàn quốc .
Chúng tôi hiểu rằng việc CHUYỂN - PHÁT - NHANH chứng từ, tài liệu hay hàng hóa đóng vai trò vô cùng quan trọng trong công việc kinh doanh của Quý khách. Với những kinh nghiệm và hệ thống vận hành chuyển phát chuyên nghiệp. Những chuyến thư được tối ưu khả năng kết nối và vận chuyển liên tục 24h/ngày, 7 ngày/tuần; 247Express mong muốn đem đến cho Quý khách hàng một dịch vụ chuyển phát tốt nhất với thời gian vận chuyển nhanh nhất.
Với quan điểm và triết lý kinh doanh luôn luôn là nhà cung cấp dịch vụ tiên phong trong việc tạo ra các giá trị gia tăng cho khách hàng, Với những thành công được ghi dấu ấn bằng sự ủng hộ của khách hàng trong suốt thời gian qua; 247Express tự hào mang đến cho Quý khách hàng DỊCH VỤ CHUYỂN PHÁT - NHANH - NHANH - NHẤT HIỆN NAY.
Chúng tôi tin tưởng và mong muốn sự thành công trong công việc kinh doanh của Quý khách cũng là của chúng tôi và ngược lại. 247Express luôn phục vụ khách hàng với tất cả sự tận tâm của mình.