Công Ty Cổ Phần Vàng Bạc Đá quý Phú Nhuận - PNJ
  • Kinh nghiệm: Từ 4 - 6 năm
  • Chức vụ: Nhân viên
  • Yêu cầu bằng cấp: Đại học
  • Số lượng cần tuyển: 1
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 26 - 40 tuổi
  • Hình thức làm việc: Toàn thời gian
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
* Mission: - Monitor and supervise the implementation of the Customer Experience Program to ensure its goals and create the highest level of customer satisfaction and customer loyalty. * Responsibilities: - Implement projects to enhance customer experience. Prepare progress reports and project performance reports. - Develop a plan for activities/events/decorations during special occasions throughout the year, following the seasons/festivals, to increase engagement and provide a consistent customer experience. - Design and execute customer satisfaction and loyalty initiatives to elevate customer engagement and foster brand allegiance. - Participate in building customer experience assessment tools/systems, propose suggestions, and implement improvement actions to improve customer satisfaction and retention rates. - Participate in customer journey mapping and identify gaps/opportunities opportunities to proactively enhance the customer experience. - Establish good touchpoints across the entire customer relationship journey, identify customer segmentation and develop suitable strategies, provide inputs for keeping fine-tuning the customer’s experience. - Coordinate with all internal stakeholders to carry out necessary work to ensure consistency and transparency in customer experience development projects. - Coordinate assessments with individuals and organizations to equip retail teams knowledge and skills to provide the best customer experience. - Perform other tasks assigned by superiors.
QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG
- 13th month salary bonus, Achievement bonus: 14th, 15th month salary and other bonuses according to company business results. - Business bonus monthly/quarterly/yearly. - Holiday, New Year, and extraordinary bonuses for excellent achievements during the month. - Salary increase based on energy and work efficiency. - Food, worry, telephone, and other support costs depending on position and nature of work. - Per diem expenses according to level. - Uniform allowance for five permanent employees. - Social Insurance, 24/24 accident insurance, Personal Health Insurance. - Annual health check-up. - Leave policy for employees from 12 days/year. - Training and career development program. - Professional, dynamic working environment, opportunities for advancement and career development. - Collective activities: Teambuilding, Cultural Festivals, Performing Arts, Educational Sports Clubs... - Trade union activities: Gifts on the occasion of March 8, October 20, International Children's Day June 1, Mid-Autumn Festival...
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
* Education: - Degree and major: Bachelor’s Degree or higher qualification in a relevant discipline/ business administration - Foreign language proficiency: English communication - Other experiences required by the industry: retail, customer service, events, customer experience, training, human resource assessment. * Experiences: - Minimum 4 years CX or relevant experience - Work experience related to current job: customer experience development, customer care system management, customer crisis handling, customer demand forecasting, business resource capacity assessment/ enhancement. - Having worked in large-scale retail companies is an advantage * Skills: - Job skills: training, analytical skills. - Soft skills: implementation, evaluation, partner management, creativity, results-oriented skills. - Management skills
CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: 170E Phan Đăng Lưu, P.3, Quận Phú Nhuận, Hồ Chí Minh

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY

PNJ là Tập đoàn hàng đầu tại Việt Nam trong lĩnh vực chế tác và bán lẻ trang sức bằng vàng, bạc, đá quý. Sản phẩm PNJ ngày càng được các nước tại thị trường Châu Á và Châu Âu ưu chuộng.

Hiện tại, Công ty có hơn 6.600 nhân viên với hệ thống bán sỉ, và hơn 360 cửa hàng bán lẻ trải rộng trên toàn quốc; Công ty PNJP có công suất sản xuất đạt trên 4 triệu sản phẩm/năm, được đánh giá là một trong những xí nghiệp chế tác nữ trang lớn nhất khu vực Châu Á.

Trải qua 33 năm hình thành và phát triển, PNJ đã đạt đươc nhiều thành tựu đáng kể: thuộc Top 500 nhà bán lẻ hàng đầu Châu Á Thái Bình Dương, Giải thưởng Chất lượng Châu Á Thái Bình Dương, Thương hiệu quốc gia, Top 100 Môi trường làm việc tốt nhất Việt Nam, Môi trường làm việc tốt nhất châu Á …

Với những giá trị cốt lõi mà PNJ đã theo đuổi, PNJ đã sở hữu được nguồn nhân lực có tác phong làm việc chuyên nghiệp, hiệu quả lao động cao và hơn cả là mối gắn kết nhân viên với tổ chức. Cơ sở vật chất được trang bị hiện đại bảo đảm nhân viên được làm việc trong điều kiện tốt nhất.

Tập thể PNJ đã cùng nhau chung tay xây dựng văn hoá cảm thông, chia sẻ bằng những hoạt động hỗ trợ cộng đồng, thành lập quỹ từ thiện PNJ, chương trình “mái ấm PNJ” mang đến một cuộc sống tốt đẹp cho người dân nghèo, ươm mầm phát triển tài năng.

Để tiếp tục khẳng định vị thế PNJ tại VN và thế giới, chúng tôi đang mở rộng hệ thống phát triển kinh doanh và cần bổ sung những ứng viên tài năng vào đội ngũ nhân sự chuyên nghiệp của mình.

Tại PNJ, sự nghiệp của các bạn sẽ được phát triển cùng với sự lớn mạnh không ngừng của chúng tôi.

http://tuyendung.pnj.com.vn/