KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN
Mức lương
8 - 12 triệu
Ngành nghề
Hạn nộp hồ sơ
07/03/2025
  • Kinh nghiệm: Từ 1 - 2 năm
  • Chức vụ: Trưởng nhóm/ Giám sát
  • Yêu cầu bằng cấp: Trung cấp
  • Số lượng cần tuyển: 1
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 22 - 36 tuổi
  • Hình thức làm việc: Toàn thời gian
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
- Plan and organize the duties of the hotel front desk department. - Arrange work schedule for department staff. - Monitor the lobby area on a daily basis, ensuring that the staff in the department are working to the required standards. - Monitor the implementation of check-in, check-out procedures and revenue management. - Check and ensure that all services from the time of booking to the time of guests leaving the hotel are carried out according to the correct procedures. - Receive handover from previous shift: master key, fund key, room unlocker, front desk diary to continue performing unfinished work. - Arrange enough staff to be on duty during the mid-shift meal time so as not to affect the reception and service activities - Directly provide professional training for new employees according to hotel standards - Receive information about special requests, customer feedback and coordinate with relevant departments to meet and solve satisfactorily for customers. - Proactively solve problems occurring in the hotel in accordance with hotel standards
QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG
- A provided meal per shift - Social and health insurance - Annual health check - Get on-the-job training from experienced and qualified staff - Basic salary, allowance, bonus based on monthly revenue, bonus on holidays, 13th month pay - Uniform and allowance for parking fee - Receive a rewarding incentive according to the capacity - A permanent job - Promotion opportunities - Receive special benefits offered to employees of Sanouva Hotel
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
- At least 1 year experience in a similar position. - Graduated vocational school/ College/Bachelor’s degree specialized in hospitality - Good-looking, agile form. - Good English communication skills - Proficiency in office computer - Knowledge of hotel management software - Communication skills, work coordination skills, teamwork skills. - Skill in handling complex situations, resolving complaints professionally and effectively; - Effective time management and supervision skills.
CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: Số 177, đường Lý Tự Trọng, phường Bến Thành, Quận 1, Hồ Chí Minh

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY

Sanouva, một thương hiệu được hình thành từ niềm đam mê và tâm huyết để đem đến cho du khách toàn cầu một sự trải nghiệm đơn giản nhưng trọn vẹn và điều đó với chúng tôi lớn hơn cả những gì được gọi là tiêu chuẩn và đẳng cấp.
Với sự đầu tư kĩ lưỡng, được chăm chút đến từng chi tiết nhỏ, Sanouva mang một phong cách hoàn toàn mới lạ và tinh tế của một khách sạn mang phong cách Á Đông. Sự giao thoa giữa hiện đại và cổ điển đã làm nên một Sanouva thật khác biệt giữa lòng thành phố.