CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ VEXERE
  • Kinh nghiệm: Từ 0 - 1 năm
  • Chức vụ: Nhân viên
  • Yêu cầu bằng cấp: Trung cấp
  • Số lượng cần tuyển: 2
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 20 - 34 tuổi
  • Hình thức làm việc: Toàn thời gian
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
-Receive and handle customer problems via phone, email and other communication channels such as Facebook, Messenger, Whatsapp, Line... -Work with bus operators, partners and relevant departments to handle arising problems and complaints related to customers' trips -Receive and process when the bus company or partners contact you to handle issues related to the customer's trip -Ensure problems are resolved quickly, completed on time, according to working procedures and bring maximum satisfaction to customers -Bring a positive experience to customers and partners to ensure the service quality of Cheap Bus Tickets -Pay attention and learn about customer reviews through automatic survey forms and handle customer complaints -Participate in contributing ideas to contribute to improving the company's processes and products -Other tasks as assigned by team leader or department head
QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG
Compensation: -Income: 9,000,000 VND - 12,000,000 VND/month (including fixed salary + allowances + KPI bonus up to 5 months salary) -Attendance bonus 600,000 VND/month + Evening shift allowance + OT (if any) + Monthly incentive bonus -Fixed salary negotiable according to capacity and English ability – Can communicate in English – without certificate: 7,400,000 VND – 8,000,000 VND – Can communicate in English + have an international English certificate: 7,400,000 VND – 8,000,000 VND + Allowance: 1 – 2 million/month -100% parking support -Apprenticeship & 2-month probationary period receive 100% of basic salary + attendance bonus Regular salary review twice a year -Other modes: -Participate in health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to regulations, sign an official contract after probation. -12 days of leave/year, increase by 1 day of leave every 3 years, days of leave are accumulated over the next 2 years or converted into salary -Annual general health check-up -Personal loan and salary advance policy -Vehicle ticket discount policy for employees -Sickness, maternity, hospitality policies... -Bonus policy when introducing employees to work -Personal development training course policy: 18 million/year -Flexible working form: -Vexere is applying Hybrid working (flexible to work from home or in the office) -Working hours: 8 hours/day, 5.5 days/week
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
-Have a laptop or PC (desktop computer) for hybrid work, or use a company desktop computer. -Work 8-hour shifts between 7:00 a.m. - 11:00 p.m., 5.5 days/week, work at least 3 evening shifts/week until 11:00 p.m. (120% - 130% salary), weekends (120% salary). -You can choose a fixed shift from 7:00 am - 5:00 pm, or 1:00 pm - 11:00 pm, with a break of 1 - 1.5 hours in between shifts. -Required to be able to work all Holidays and New Year (400% salary), including Lunar New Year (priority to be able to work Lunar New Year) -English: can communicate basicly to support foreign guests via phone, chat, and email (with allowance for candidates with international English degrees) -Careful, hard-working, eager to learn -Good ability to listen, persuade, communicate, and consult information via phone/email/OTT chat application (Facebook, WhatsApps, Line,...) -Ability to work cooperatively with many people to achieve common goals -Be open and ready to listen to suggestions to change and develop yourself -Able to adapt in a disciplined, fast-growing and constantly changing environment -Good office computer skills.
CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: Tầng 8 – Tòa nhà CirCO, 222 Điện Biên Phủ, Phường 7, Quận 3, TP.HCM

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY

Được thành lập từ năm 2013, VeXeRe đã xây dựng được tên tuổi hàng đầu với bề dày hoạt động trong lĩnh vực thương mại điện tử, công nghệ và du lịch. VeXeRe tự hào là đơn vị đi đầu trong sự nghiệp cách mạng ngành xe khách và du lịch Việt Nam bao gồm các giải pháp: đặt vé, phương tiện thông minh cho hành khách, phần mềm quản lí hiệu quả cho nhà xe (BMS – Bus Management System) và phần mềm hỗ trợ bán vé hiệu quả cho đại lý (AMS- Agent Management System).
Hiện tại, VeXeRe là hệ thống vé xe lớn nhất Việt Nam, với hơn 1.000 hãng xe hợp tác bán vé với VeXeRe, phủ rộng hơn 3.000 tuyến đường trong và ngoài nước giúp người dùng có thể tìm thông tin chuyến xe, hãng xe, và mua vé trực tuyến dễ dàng. Đồng thời, VeXeRe còn cung cấp những đánh giá của các hành khách đã đi những hãng xe này. Hành khách có thể dễ dàng lựa chọn trước chỗ ngồi yêu thích, thanh toán vé trực tuyến, tiền mặt tại các cửa hàng tiện lợi trên cả nước.
Phần mềm quản lý hãng xe VeXeRe (BMS ) đang được hơn 700 hãng xe cả nước tin dùng. Phần mềm hỗ trợ các nhà xe thay đổi hình thức quản lý thủ công để quản lý hiệu quả và tối ưu hóa doanh thu, giảm thiểu chi phí, và tăng doanh thu từ mạng lưới đại lý rộng lớn nhất cả nước. Đây là cuộc cách mạng trọng việc công nghệ hóa ngành xe khách.
Phần mềm hỗ trợ đại lý bán vé AMS với hơn 5000 đại lý sử dụng, tăng doanh thu bán vé của đại lý và giúp đại lý hỗ trợ chăm sóc khách tốt

Văn phòng làm việc:

Miền Nam: Tầng 8 – Tòa nhà CirCO, 222 Điện Biên Phủ, Phường 7, Quận 3, TP.HCM

Miền Bắc: Tầng 3, Tòa nhà 101 Láng Hạ, Đống Đa, Hà Nội