La Siesta Premium Sai Gon (Elegance Hospitality Group)
Mức lương
Thương lượng
Ngành nghề
Hạn nộp hồ sơ
07/03/2025
  • Kinh nghiệm: Từ 8 - 9 năm
  • Chức vụ: Quản lý
  • Yêu cầu bằng cấp: Đại học
  • Số lượng cần tuyển: 1
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 30 - 45 tuổi
  • Hình thức làm việc: Toàn thời gian
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
- Manages, motivates and organises personnel in order to improve the quality and creativity of F&B services, in line with brand standards. Makes suggestions for improvement. - Takes part in the definition of hotel strategy and implements it in the F&B department. Improves the department's results by increasing sales, improving the management of points of sale (restaurants, bars, etc), spend and profitability. - Enhances guest satisfaction through his/her warm and friendly manner, availability and frequent presence in the hotel. - Handles guest comments and complaints, ensuring follow-up. - Develops strong relationships with guests with the aim of gaining their loyalty. - Ensures the quality of service provided for guests, that they are comfortable and receive a warm and personal welcome. - Steers and promotes all the F&B points of sale. - Organises and supervises the preparation of points of sale according to activity forecasts and product information. - Ensures the brand's reference standards are properly applied. - Ensures that sales materials are of good quality and ensures that pricing is in line with strategy. - In conjunction with the Head Chef, prepares the menus, organises purchases and updates the cooking instructions. - Plans changes in the menu, sets prices and organises the work for the day in coordination with the Chef. - Prepares the training plans in conjunction with the managers under his/her responsibility. - Trains and motivates the team to use the sales pitches and ensures they are put into practice. - Sets daily sales targets to be met by the team. - Analyses guests' comments and implements any corrective actions as required. - Works in close collaboration with the sales department to ensure high standards of service and satisfaction for meetings customers. - Draws up the annual budget for the department and implements any corrective actions required. - Ensures that the management results for the department are in line with the hotel's targets. - Supervises F&B purchasing and manages stocks. - Supervises purchasing for the restaurant and kitchen, manages stocks and checks that purchasing targets are met as decided by MOB. - Checks inventories that have been carried out. - Ensures that food and beverage costs comply with requirements defined by the hotel and the brand.
QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG
Được hưởng chế độ BHYT, BHXH, BHTN theo quy định Hỗ trợ bữa ăn theo ca Nghỉ 4 buổi/tháng và hưởng 12 ngày nghỉ phép/năm Lương cơ bản + hưởng tiền dịch vụ + TIP. Thưởng tháng lương thứ 13. Được đào tạo từ đầu có hưởng lương
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
- Diploma or degree in hospitality – food & beverage, professional hospitality degree or hospitality management school. - At least 8 years' experience in the F&B sector & 2 years at same position and impeccable knowledge of F&B professions and team management. - Computer literate. - Languages: fluent in English and a 2nd language would be a priority. - Good knowledge about both F&B service and F&B kitchen section.
CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: Số 180 – 182 – 184 – 186 – 188 Lý Tự Trọng, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY

Khách sạn Lasiesta Premium Sài Gòn tọa lạc tại vị trí lý tưởng ở trung tâm Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh giữa một khu phố nhộn nhịp với các nhà hàng và địa điểm giải trí, trong khoảng cách đi bộ đến chợ, bảo tàng và các địa điểm văn hóa. Khách sạn nằm cách Sân bay Quốc tế Tân Sơn Nhất 20 phút và cách bến xe buýt trung tâm vài bước chân, khiến Khách sạn La Siesta Premium Sài Gòn trở thành một địa điểm hoàn hảo để khám phá thành phố. Khách sạn có 100 phòng nghỉ và các phòng họp, nhà hàng, tiệc trang nhã để tổ chức sự kiện và Sky Bar sôi động để tận hưởng đêm khuya. Mục tiêu của chúng tôi là luôn mang đến cho mọi khách hàng các trải nghiệm dịch vụ cá nhân xuất sắc, tập trung vào sự tinh tế, sang trọng và tạo ra những kỷ niệm tuyệt vời. Với danh tiếng về chất lượng hoàn hảo và đặc tính năm sao, với sự cống hiến, đam mê và làm việc chăm chỉ đầy nhiệt huyết của các thành viên trong Tập đoàn đã đưa EHG trở thành một trong những tập đoàn khách sạn boutique được yêu thích nhất Việt Nam.