Công ty TNHH ITECHWX
  • Kinh nghiệm: Từ 0 - 1 năm
  • Chức vụ: Nhân viên
  • Yêu cầu bằng cấp: Trung cấp
  • Số lượng cần tuyển: 5
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 20 - 34 tuổi
  • Hình thức làm việc: Toàn thời gian
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
• Take ownership of customer issues reported and see problems through to resolution. • Research, diagnose, troubleshoot and identify solutions to resolve customer issues. • Follow standard procedures for proper escalation of unresolved issues to the appropriate internal teams. • Provide prompt and accurate feedback to customers. • Ensure proper recording and closure of all issues. • Follow the SLA for issues with respect to the severity
QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG
• Competitive salary depending on experience • Social insurance, health insurance policies, and other benefits in accordance with the Labor Code • 12 days of annual leave, 8 days of sick leave, 1 periodical medical examination/year • For employees working night shift: PVI insurance and 500.000 VND/month as food allowance • Working hours: 7 AM - 4 PM, 3 AM - 12 PM, 11 PM - 8 AM (included 1 hour of break) (Rotation is required) • Working 5 days a week with 2 unfixed days off (Schedule will be arranged by Head of Department) • 100% on-site • Opportunities for professional growth
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
• Specific knowledge of System Center Operations Manager 2016 and subsequent versions – A plus, similar monitoring products. • Specific Knowledge of System Center Service Manager 2016 and subsequent versions – a plus, similar ticketing products. • Knowledge of System Center Orchestrator 2016 and subsequent versions – a plus, similar orchestration products. • Specific Knowledge of System Center Virtual Machine Manager 2016 and subsequent versions – a plus, similar Machine Manager products. • Knowledge of Management Pack Technology, Overrides, Rules and Monitors. • Experience with SQL administration/configuration including basic knowledge of TSQL syntaxis, WMI functionality and queries. • Knowledge of Windows and Linux operating systems. • Knowledge of Exchange, AD, DNS, DHCP, TCP/IP, Network and Azure. • ITIL certification/MOF are pluses.
CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY

Thừa hưởng năng lực mạnh mẽ từ hơn 20 năm hoạt động tại Trung Quốc và các nước lớn trên thế giới như Mỹ, Nhật Bản – iTechwx được thành lập tại Việt Nam vào giữa cuối năm 2022 để tiếp nối sứ mệnh là một Contact Center và IT Services Center cho một trong những tập đoàn công nghệ hàng đầu thế giới - Microsoft. iTechwx hỗ trợ khách hàng toàn cầu với đa ngôn ngữ và đa phương tiện. iTechwx cung cấp các dịch vụ trung tâm liên lạc tập trung vào công nghệ, với các tiêu chuẩn hoạt động tiên tiến, các chương trình đào tạo chuyên biệt và cơ cấu quản lý sáng tạo.