Công ty TNHH ITECHWX
  • Kinh nghiệm: Từ 0 - 1 năm
  • Chức vụ: Nhân viên
  • Yêu cầu bằng cấp: Trung cấp
  • Số lượng cần tuyển: 5
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 20 - 34 tuổi
  • Hình thức làm việc: Toàn thời gian
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
• Take ownership of customer issues reported and see problems through to resolution.
• Research, diagnose, troubleshoot and identify solutions to resolve customer issues.
• Follow standard procedures for proper escalation of unresolved issues to the appropriate internal teams.
• Provide prompt and accurate feedback to customers.
• Ensure proper recording and closure of all issues.
• Follow the SLA for issues with respect to the severity

QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG
• Competitive salary depending on experience
• Social insurance, health insurance policies, and other benefits in accordance with the Labor Code
• 12 days of annual leave, 8 days of sick leave, 1 periodical medical examination/year
• For employees working night shift: PVI insurance and 500.000 VND/month as food allowance
• Working hours: 7 AM - 4 PM, 3 AM - 12 PM, 11 PM - 8 AM (included 1 hour of break) (Rotation is required)
• Working 5 days a week with 2 unfixed days off (Schedule will be arranged by Head of Department)
• 100% on-site
• Opportunities for professional growth

YÊU CẦU CÔNG VIỆC
• Specific knowledge of System Center Operations Manager 2016 and subsequent versions – A plus, similar monitoring products.
• Specific Knowledge of System Center Service Manager 2016 and subsequent versions – a plus, similar ticketing products.
• Knowledge of System Center Orchestrator 2016 and subsequent versions – a plus, similar orchestration products.
• Specific Knowledge of System Center Virtual Machine Manager 2016 and subsequent versions – a plus, similar Machine Manager products.
• Knowledge of Management Pack Technology, Overrides, Rules and Monitors.
• Experience with SQL administration/configuration including basic knowledge of TSQL syntaxis, WMI functionality and queries.
• Knowledge of Windows and Linux operating systems.
• Knowledge of Exchange, AD, DNS, DHCP, TCP/IP, Network and Azure.
• ITIL certification/MOF are pluses.
CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc

Việc làm liên quan

Xem tất cả

Nhân Viên Kỹ Thuật Hệ Thống (Senior Technical)

CÔNG TY CỔ PHẦN TÍCH HỢP HỆ THỐNG NAM TRƯỜNG SƠN
10 - 20 triệu
23/08/2024

Admin Marketing

CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ SMART-LINK VIỆT NAM
Thương lượng
25/08/2024

Brand Manager

CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ SMART-LINK VIỆT NAM
Thương lượng
24/08/2024

Administrative Officer

CÔNG TY TNHH GLEADS
Thương lượng
25/08/2024
Thương lượng
24/08/2024

Kế Toán Thanh Toán

CÔNG TY TNHH IMAX
Thương lượng
23/08/2024

Trưởng Nhóm Kinh Doanh

CÔNG TY TNHH TMDV ADFLY VIỆT NAM
20 - 40 triệu
23/08/2024

Nhân Viên Kế Toán Thu Chi

CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN THƯƠNG MẠI SƠN ĐIỆN NƯỚC TRƯƠNG HIỀN
8 - 10 triệu
09/08/2024

Kế Toán Kho

CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ VÀ PHÁT TRIỂN KIM AN THỊNH
Thương lượng
12/08/2024

Trưởng Ban Kiểm Soát Nội Bộ

Công ty Cổ Phần Bất Động Sản Seaholdings
Thương lượng
10/08/2024