Công ty TNHH ITECHWX
Mức lương
30 - 34 triệu
Hạn nộp hồ sơ
07/03/2025
  • Kinh nghiệm: Từ 1 - 2 năm
  • Chức vụ: Trưởng nhóm/ Giám sát
  • Yêu cầu bằng cấp: Đại học
  • Số lượng cần tuyển: 0
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 25 - 35 tuổi
  • Hình thức làm việc: Toàn thời gian
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
* Business management: - Make sure the team meets MS KPI. - Make sure the team follows the compliance and security policies. - Offer non-technical training (including but not limited to business processes, case handling skills, telephone, and email skills, out-of-office processes, leave procedures, and demission procedures) to -help the new members to get familiar with the process and tools. - Review cases daily and find out the problems to make sure customer issues are well resolved. - Follow up on the progress of each case in time to ensure effective actions are taken. - Find out the root cause of cases that customers are not satisfied with and do the analysis to make improvement. - Participate in internal weekly and monthly Business Review Meetings to present operational results and action plans. - Collect data and create reports to meet business needs. * Managing Collaborative Activities: - Collaborate on cross-group and cross-product issues by working with resources from other groups to solve customer problems. Help drive cases with the highest priorities by working with managers, engineers, and other stakeholders. - Work with Microsoft to get effective support on critical and complex issues. * Business Communication: - Maintain good business relationships with customers. - Participate in customer-facing business review meetings to gather feedback and resolve issues. - Drive the negotiation, creation, execution and modification of business processes and procedures.
QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG
- Offered salary from 30 – 34,000,000 VND GROSS - 30% allowance on gross salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift - Salary at 100% during the probationary period - 90% contribution of the gross salary to social insurance - Full working equipment will be provided - 12 days of annual leave, 8 days of sick leave - Annual Health Checkup - Annual performance review
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
- Proficient in English (4 skills) - At least 2 years of experience in the same role in the contact center industry. - Excellent team leadership skills, able to unite the team, and help team members maximize their strengths and improve their weaknesses. - Good process and risk management skills can ensure that the performance of the team is stable and continuously improved. - Have a sense of community and responsibility, be able to align the policy of team, good at management and communication of employees, and be willing to make additional contributions for the team. - Excellent presentation skills. - Excellent customer service awareness. - Ability to train and mentor, experience in quality monitoring and improvement.
CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY

Thừa hưởng năng lực mạnh mẽ từ hơn 20 năm hoạt động tại Trung Quốc và các nước lớn trên thế giới như Mỹ, Nhật Bản – iTechwx được thành lập tại Việt Nam vào giữa cuối năm 2022 để tiếp nối sứ mệnh là một Contact Center và IT Services Center cho một trong những tập đoàn công nghệ hàng đầu thế giới - Microsoft. iTechwx hỗ trợ khách hàng toàn cầu với đa ngôn ngữ và đa phương tiện. iTechwx cung cấp các dịch vụ trung tâm liên lạc tập trung vào công nghệ, với các tiêu chuẩn hoạt động tiên tiến, các chương trình đào tạo chuyên biệt và cơ cấu quản lý sáng tạo.