Công ty TNHH ITECHWX
Mức lương
0 - 0 triệu
Ngành nghề
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2025
  • Kinh nghiệm: Từ 1 - 3 năm
  • Chức vụ: Nhân viên
  • Yêu cầu bằng cấp: Đại học
  • Số lượng cần tuyển: 5
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 24 - 35 tuổi
  • Hình thức làm việc: Toàn thời gian
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
Technical services & Responsiveness · Drive the communication with the customer to deliver desired solutions in response to customers’ concerns. · Effective Communication & Collaboration · Identify the right resource to collaborate with to work toward the final solutions. · Collaborate with cross-group peers both proactively and reactively. Operational Precision Use appropriate documentation and utilization and / or labor tracking methods to account for time. - Manage and prioritize your workload while keeping team members and management appropriately informed. Training & Readiness · Identify current knowledge deficiencies/training needs, as well as potential future needs · Act as a subject matter expert (SME) to build readiness content and develop training (in applicable regions). · Make effective technical presentations, both internal and external. · Provide documentation and mentoring to others within your technical specialty. · Work with your manager, as appropriate to assess your own core competencies and identify current knowledge deficiencies /training needs, as well as potential future needs. · Implement your development plan, actively seek development opportunities, and complete all scheduled training. · Meet with your manager to assess and adjust the plan as needed to match mid- and longterm career plans.
QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG
Salary package: negotiable Social and Health insurance follow Vietnamese Law Young & Dynamic Working Environment International Culture
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
Bachelor's degree in computer science, Electronic Engineering or equivalent experience. · Excellent communication skills, collaboration skills, self-motivation and must have a strong team spirit. · Must have strong verbal and written English skills. · A minimum of 1–3 year IT experience and demonstrate aptitude for providing superior customer service in politically charged environment. · Strong analytical logic thinking. · Understanding of Microsoft Cloud (Azure/O365) and Windows Server products or other application server product family, especially Microsoft Azure AD, AD FS etc. (Plus) Education: • Bachelor or Master degree in computer science, Electronic engineering or equivalent experience.
CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY

Thừa hưởng năng lực mạnh mẽ từ hơn 20 năm hoạt động tại Trung Quốc và các nước lớn trên thế giới như Mỹ, Nhật Bản – iTechwx được thành lập tại Việt Nam vào giữa cuối năm 2022 để tiếp nối sứ mệnh là một Contact Center và IT Services Center cho một trong những tập đoàn công nghệ hàng đầu thế giới - Microsoft. iTechwx hỗ trợ khách hàng toàn cầu với đa ngôn ngữ và đa phương tiện. iTechwx cung cấp các dịch vụ trung tâm liên lạc tập trung vào công nghệ, với các tiêu chuẩn hoạt động tiên tiến, các chương trình đào tạo chuyên biệt và cơ cấu quản lý sáng tạo.