Công ty TNHH ITECHWX
  • Kinh nghiệm: Từ 0 - 1 năm
  • Chức vụ: Nhân viên
  • Yêu cầu bằng cấp: Cao đẳng
  • Số lượng cần tuyển: 4
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 22 - 30 tuổi
  • Hình thức làm việc: Toàn thời gian
MÔ TẢ CÔNG VIỆC

Are you someone who thrives on mastering Microsoft Windows products? Join our team and help users solve their tech challenges! About Microsoft Windows: Microsoft Windows is a cornerstone in the technology world, powering millions of PCs and devices globally. Known for its user-friendly interface, strong security features, and extensive application compatibility, Windows is an essential tool for both personal and professional use. From enhancing productivity to providing an exceptional gaming experience, Windows continues to set the standard in operating syste You will: - Review issues and contact global customers to understand problems. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue. - Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues. - Resolves or escalates multiple and varied customer issues, and documents technical work and research. - Log analysis and other proprietary tools analyze problems and develop solutions for customer needs. - Collaborates on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues. - Attends readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement - Provides feedback to improve products to more senior engineers or technical advisors. - Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve them. - Attends case triage meetings or case discussions to collaborate and share ideas to resolve problems.

QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG

- Competitive salary depending on experience - Salary at 100% during the probationary period - Training will be offered - Full working equipment will be provided - 90% contribution of the gross salary to social insurance - 12 days of annual leave, 8 days of sick leave - 30% allowance on gross salary from 10:00 PM - 6:00 AM + PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift - Annual Health Checkup

YÊU CẦU CÔNG VIỆC

- Proficient in English (4 skills) - Available to work for night shifts - 5 days work week, 2 unfixed days off - IT Background is a plus (Open for Fresher) - Customer Service mindset

CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY

Thừa hưởng năng lực mạnh mẽ từ hơn 20 năm hoạt động tại Trung Quốc và các nước lớn trên thế giới như Mỹ, Nhật Bản – iTechwx được thành lập tại Việt Nam vào giữa cuối năm 2022 để tiếp nối sứ mệnh là một Contact Center và IT Services Center cho một trong những tập đoàn công nghệ hàng đầu thế giới - Microsoft. iTechwx hỗ trợ khách hàng toàn cầu với đa ngôn ngữ và đa phương tiện. iTechwx cung cấp các dịch vụ trung tâm liên lạc tập trung vào công nghệ, với các tiêu chuẩn hoạt động tiên tiến, các chương trình đào tạo chuyên biệt và cơ cấu quản lý sáng tạo.